loading...
بی نهایت
علی رضا بازدید : 52 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

به نام مهربان ترین

به نظر من آدم ها دو دسته اند:

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور،یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا گشنه...

یا بهتر از من کار می کنن که بهشون میگم خر حمال،یا کمتر از من که بهشون میگم تنبل...

یا از من سر سخت ترن که بهشون می گم کله خر،یا بیخیال تر که بهشون میگم ببو...

یا از من هشیار ترن که بهشون میگم پر افاده،یا ساده ترن که بهشون میگم هالو...

یا ازمن شجاع ترن که بهشون میگم بی کله،یا ازمن محطاط ترن که بهشون میگم بی عرضه...

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج،و یا اهل حساب و کتاب هستن که بهشون

میگم خسیس...

یا از من بزرگ ترن که بهشون میگم گنده بک،یا کوچیک ترن که بهشون میگم فسقلی...

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت،یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق...

                                  کلا معیار همه چی منم نه "حقیقت"

منبع:از پاور پوینت های سایت ۸بهشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ! امیدواریم که لحظاتی سرشار از زیبایی هارو سپری کنید و پیش رو داشته باشید منتظر نظرات سازنده تون هستیم ! خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 703
  • بازدید کلی : 4,963